Pages

24 Eylül 2011 Cumartesi

ev hanımlığını öğrenmenin yolları



5 senedir evliyim evimin tastamam düzgün olduğunu bilmem. Temiz olsa dağınıktır, toplu olsa pistir. Ya da bir odası düzenliyse diğeri kesin darmadumandır. Demek ki beynimin ev kadınlığı bölümü çok gelişmemiş güdük kalmış :)

Geçen arkadaşım bu sitenin linkini attığımda çok beğendim. Benim gibi ev işi özürlüler için tek tek anlatılmış. Henüz yeni bir site sanırım ama eğlenceli olduğu kesin. Belki gözatmak isteriniz

şimdi ev hanımı oldum :)

2 yorum:

  1. Her şeyi dört dörtlük yapmak olanaksız. Yapmaya çalışmak da çok yıpratıcı olabiliyor. Çok ihmal etmek de, aşırı temizlik düzen takıntısı da yaşamı cehenneme çevirebilir..Bana göre en iyisi, işleri biriktirmeden belli bir düzeyin altına düşürmeden yapabilmek. Siteye göz atınca bu söylediğimi doğrulayan içerikle karşılaştım. Sevdim bu siteyi. Tanıttığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. haha:)))) aynı mıyız ne;) bu yazıda kendimi buldum hemen, site de güzel ama ben yine de asla öyle çorap katlayan bir ev hanımı olamam mizacıma ters;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...