Pages

19 Temmuz 2011 Salı

kulaklık tak iş arkadaşını sevindir

İşyerinde 9-18 çalışıyoruz. Yani iş arkadaşlarıyla toplamda 9 saat yanyana diz dizeyiz. Buradan iş arkadaşlarıma ve ofis ortamında müzik faciası yaratan ofis insanlarına sesleniyorum. Allah aşkına alın bir kulaklık sizde rahat edin bizde rahat edelim. Tamam iyi hoş ofis ortamında müzik dinlemek güzel ama ben o TRT 3 konserlerinden beter olan müzik tarzını dinlemek zorunda da değilim. Hayır anlamadığım bunu gayet güzel de belirtiyorum ama inatla bu müziği açmak niye ???

Zaten kafamı allak bullak eden bir işim var bir de üstüne dinlediğim arabesk müzik beni benden alıyor. Tamam bende her türlü müziği dinlerim , efkar basar Orhan Baba açarım. Yeri gelir kafamı yormayacak pop müzik dinlerim ama her gün sabah akşam bunları dinlemekten fazla doz aşımına uğradım. Ayy bayılazammmmm......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...