Pages

13 Kasım 2011 Pazar

kökün kurusun bronşiolit

        Geçen Kasım ayında başladı herşey. Aynen bugün olduğu gibi. Gece odasına gittiğimde çocuğun neredeyse nefes alamaz hale geldiğini farkettim. Apar topar acile gittik. Ventolin buhar ,antibiyotik tedavisi geçti gitti dedik. Haydaa o da ne 1 ay sonra gene gece aniden fenalaşma ,gene acil yolları gene ventolinler buharlar. geçen sene 4 kere bronşiolit olduk. 3 kere de akciğer filmi çekildi !!!! Ben 30 yaşındayım 3 kere ciğer filmi çektirmemişimdir. Çocuk 1 sene de 3 kez çekildi. Tabi sonuçlar ne çıkıyor derseniz ciğerler temiz, gel de düşüp bayılma. En son doktor film istediğinde bence çektirmeyelim sonuç hep aynı oluyor dedim diye fırça yedim. Tabi biz cahil ana babalar ne bilirdik ki. Mecbur paşa paşa çektirdik sonuç gene temiz. O doktoru orada boğmak istedim.

    Bugün ise gene hırıltı zırıltı şikayetleriyle acilin yollarını arşınladık. Zaten 3-4 gündür öksürüğü vardı ve bricanyl kullanıyorduk. Ama görünen o ki pek fayda etmemiş. Sabah kalktığımızda göğüste hırıltı ve sürekli öksürük hali mevcuttu. Başıma gelecekleri bildiğim için hemen doktora gittik ve bingo gene bronşiolit olmuş. Doktora göre alerjik kaynaklı,bu kadar sık olması normal değil. Eeee tamam da deri testini de 3 yaşına kadar yapmıyorlar. Ne yapacağımızı şaşırdık. Allah başka dert vermesin tamam ama bu da ne pis bir hastalıktır. Yapıştı yakamıza bırakmıyor bizi. Şimdi alerji doktoruna gideceğiz bakalım durum ne olacak. Ne illet birşeysin bronşiolit kökün kurusun inşallahhhhhh....

Not: Bu hastalığın dermanını bana söyleyene yat, kat,beşi onu ellisi bir yerde ne varsa alacağım :)

7 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun:( Benim kızım 5 aylıkken bronşiolit geçirmişti gerçekten zor bir hastalık bu son olur inşallah.

    YanıtlaSil
  2. ben ben:)

    geçmiş olsun.. maaalesefff geçmeyen, tekrar edip duran bu türden hastalıklar alerjik astım vs oluyor.. nerdeyse 2 çocuktan birinde de var. Biz nerdeyse 2 günde bir ventolin, pulmicort buhar yapıyoruz. bir de bana keçiboynuzu kürü dediler ama asıl Kestane balı ilacı diyorlar.. şöyle ki;

    http://ikizbuyutmek.blogspot.com/2011/11/oksurugun-devas.html

    ben denemedim daha.. balı bulmaya çalışıyorum.. ama inşaallah devası olsun çocukalrımızın..

    YanıtlaSil
  3. çok çok geçmiş olsun aslıcım, çok zor çocukların hastalığı..
    not:hastalığın dermanını bilseydim emin ol bedavadan söylerdim:)

    YanıtlaSil
  4. Ben Kızımın Delisiyim, çok sağol. Evet zor bir hastalık ve biz 1 senede 4 kez geçirdik.Bu son olsun diyemiyorum çünkü alerjik :((

    Deli Anne, tamam sana yatları katları hazırlıyorum :) İşin tuhaf tarafı bunu bilmeden önce 2 ay boyunca 1 kavanoz kestane balını verdim çocuğa.O zamanlar bir problemimiz yoktu. Bal bitti hastalandı. Tesadüf mü bilemiyorum ama böyle bir durum var. Ayrıca İpek Hanım Çiftliğinde kestane balı satılıyor bilgine.Keçiboynuzu kürü bizde bir işe yaramadı

    Bu arada size de geçmiş olsun.Umarım atlatırlar bu hastalığı

    pnr/çnr ; sağol arkadaşım söylemiş kadar oldun :)

    YanıtlaSil
  5. Canım şimdi gördüm çok çok geçmiş olsun aynı dertten muzadaribiz ben 2 yıldır uğraşıyorum bu dertle kızımın öksürmekten içi çıktı çocuk her gece boğuluyordu resmen:(
    Kesinlikle alerjik bir durum haklısın bir de geniz etine baktır mutlaka alerjik çocuklarda normalden büyük olabiliyor bu daha da nefessiz kalmalarına neden oluyor maalesef.KBB doktoruna geniz etinden şüpheleniyorum dersen bir röntgenle inceleyecektir.
    Deli Annem yazmış Kestane Balı bire bir geliyor bizim hiç geçmeyen öksürüğümüz bir gecede kesildi.
    Haklısın deri testi 3 yaşından önce yapılmıyor ama yine de bir alerji uzmanına götürmeni tavsiye ederim belirtiler üzerine ilaca başlar muhtemelen.Blogumda son bir kaç gündür bunlarla ilgili yazmıştım ( Canım Kızımda , Samanlıkta İğne Arıyoruz , Öksürüğün Devası).
    Kestane balı kürünü hemen uygula derim kesinlikle işe yarıyor.
    Danışmak istediğin birşey olursa mail adresim ikizannesi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  6. İkiz Annesi ; çok sağol tavsiyelerin için. Size de geçmiş olsun tabi.Sanırım kızınız şimdi biraz daha iyi. Çok ilginç dün akşam 1 kaşık ballı limon verdim ve gece öksürüğümüz ve hırıltımız birden bire kesild. Artık tesadüf mü bilemiyorum ama çok mutlu oldum. Cuma günü alerji doktoruna götüreceğiz bakalım ne diyecek. Seni de takipteyim. Hepimizin kuzusuna acil şifalar.

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür daha iyi en azından son bir haftadır geceleri rahat uyuyoruz çok şükür.
    Amin canım tekrar çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...