Pages

27 Haziran 2011 Pazartesi

DİKKAT MAYMUN İŞTAHLI VAR

Resim yazısı ekle
Burcumun gereği midir yoksa karakterim gereği midir bilmem çok maymun iştahlıyım. Bir anda kararlar alıp bir anda coşup uygulayıp bir anda da fısss diye sönerim. Bu aralar diğer bloglarda gördüğüm keçe işlerine merak sardım. Bir anda keçe insanı olup siparişler verdim. Sonuç nedir ?? Tabi ki o iş her zaman ki gibi 2 günlük uğraşım olup 3. gün tamamen unutuldu . Neden böyleyim bilmem ama bu durum bazen canımı sıkıyor. Hiçbirşeyi tam yapmadığım için evin içi yarım duran örgüler takılar ve el işleriyle mevcut. Birgün bu yarım eşyaların canlanıp gece yatağımda beni boğacağından korkuyorum. Allahtan çocuğu yaparken maymun iştahlılığım tutmadı da 9 ay hamileliği sabırla bekleyip çocuğu sapasağlam dünyaya getirdim :))



Bu aralar da evi şıkır şıkır her daim düzenli, bir o kadar da hamarat olan bayanlara çok özeniyorum ama tembellikten de geri kalmıyorum. Hem çalışıp hem çocuk sahibi olup hem de evi her daim düzenli olan bayanlar söyleyin hele bu işin sırrı nedir ?? Evi düzenleme duası falan var da geceleri gizli gizli bunu mu okuyorsunuz bilmiyorum ama bu sırrı bulmazsam ana haber bültenlerinde çöp ev olarak boy gösterebiliriz. 



3 yorum:

  1. Maymun a pek güldüm.Selamlar İyi kandiller

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim size de iyi kandiller.

    YanıtlaSil
  3. aynı maymun iştahlılık bende de mevcut..blog dünyasına da böyle atladım zaten:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...