Pages

14 Haziran 2011 Salı

NE DESEM BİLEMEDİM..

Eskiden bahar diye bir mevsim vardı.Tabi kendisini 2 senedir göremiyoruz. Özletti kerata kendini.
Bu sene sanırım yazı da kaybettik. Kendisi bir ara ceeee demişti bize ama şimdi gene kayboldu. Yıllardan beri süregelen ozon tabakası muhabbetinin ne denli ciddi olduğunu şimdi daha iyi anlamaya başladım. İlk başta söylenenler insanlara masal gibi gelse de şu anda ciddi ciddi mevsimsel krizler yaşıyoruz galiba

2012 geyiği de gerçek mi olacak acaba diye düşünmeden de edemiyorum. Ya da kıyamet dediğimiz şey nedir ?? Din kitaplarında yazılan olaylar aslında şu an yaşadığımız durumu tasvir etmiyor mu ?? Aslında kendi kıyametimiz kendimiz hazırlıyoruz farkında değiliz. Sürekli iç savaşlar, hayatta yaşadığımız stres ,insanın bencilce doğayı kendine ait sanıp diğer yaşam alanlarını ihlal etmesinden ala kıyamet belirtisi mi olur.

Zaten bir ev halkı olarak ara sıra küçük kıyametler yaşıyoruz. Şu anda evin en küçük ferdi diş çıkarma döneminde olduğu için evin içinde sürekli cinnet anı var. Üstüne de yakalandığı boğaz enfeksiyonu da bonusumuz oldu. Yaklaşık olarak 4 gündür fotosentez yaparak yaşıyor diye tahmin ediyorum, çünkü hiç bir şey yemiyor. Gizli saklı yerlerinde yeşil yapraklar var mı diye kontrol ettim ama bulamadım. Bizimki farklı bir tür sanırım :)

Şaka bir yana bebeklik zor iş vesselam. Yok dişti, yok aşıydı derken sürekli ağrılardan ağrı beğeniyorlar. Tabi ebeveynler de kafaya huni takıp geziyor bu arada. Evet evet karar verdim bebeklik zor zanaat..

2 yorum:

  1. Çok haklısın son altı yıldır baharı hiç yaşamıyoruz yaz dersen Temmuzdan önce teşrif etmiyor.Biz yine de bir şeyler gördük çocuklarımız görebilecek mi acaba diye üzülüyorum.
    Diş çıkarma dönemi zor Allah sabır versin inşallah incileri bir an önce çıkar:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçektende nereye gitti bu baharlar ya

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...