Pages

23 Haziran 2011 Perşembe

HAFTASONU HEZİMETİ




Haftanın 6 günü çalışınca gezme tozma işi 1 güne sıkışıyor. Koskoca !!! 1 günde herşeyi yapmaya çalışırken bir de hava muhalefeti ile uğraşıyoruz


Pazar günü arkadaş grubumuzla buluşacağız. 8 tane ana 8 tane bebek ve 8 tane baba ile. Ama ne oldu , havaların sıcaklığı 11 derece birden düşüp bonus olarak da sağanak yağmur tepemize yağacakmış ... Şaka gibi yaa.
Organizasyonu iptal etmemiz de imkan dahilinde olmadığı için mecburen gideceğiz. Ama hayalimizde bebeleri güneş altında parka bahçeye salmak vardı. Şimdi kapalı ortamda o kadar bebekle nasıl eğleniriz hiç bilmiyorum.

Bu sıralar bizimkisi zaten açık -kapalı- yarı açık farketmiyor her yerde mutsuz. Geçen hafta gittiğimiz bir yerde çimenlere oturup etrafa öldürücü bakışlar attı. Daha doğrusu çimenlere de oturmadı garibim . Ne yapsın hayatında çimen mi gördü . İlk başta ben bunlara oturmam diye ağladı. Sonra örtü serdik oturttuk. Bu seferde örtünün sınırları dışına çıkamadığı için ağladı.  Acıktı ağladı, yemek yemedi daha çok ağladı. 2 yaş sendromu var da 1 yaş sendromu falan da mı var acaba ?? Çocuk yaşına girdi gireli huysuz virjin oldu resmen.


4 yorum:

  1. Demek çimenlere oturamayan bir tek benim kızım değilmiş ama ne yalan söyleyim bu ortak noktamıza sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. üzülüyorum aslında bebeklere. dört duvar arasında büyümekten doğayı unutuyorlar. son sürat çimenlere alıştırma turlarım devam ediyor :))

    YanıtlaSil
  3. aslıcım acı gerçeği açıklıyorum: 2 yaş sendromu sadece 2 yaşında yaşanan bişey değil, 1 yaşında başlayıp 3 yaşına kadar süren bişeymiş!:) zira bizimkinde de sinyallerini veriyor bu sendrom..

    YanıtlaSil
  4. deme yaa :((
    çok erken oldu bu. kendimi psikolojik olarak 2 yaşa odaklamıştım.ama cidden çocuk sendroma girdi. istediği olmayınca kendini yerden yere atıyor resmen.bu kadar erken başlayan sendrom kesin ergenliğe kadar devam eder :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...