Pages

22 Nisan 2011 Cuma

PARFÜM

Parfüm almayı oldum olası becerememişimdir. Bir tane parfüm alırım yılllarca onu kullanırım. Başka kokular almak aklıma bile gelmez.Zaten diğer konularda da fazla dişi olduğum söylenemez :))
Strawberry sitesini bilen bilir. Online kozmetik alışverişi yapılan bir site. Tabi yurtdışı menşeeli olduğu için daha ucuza alışveriş yapıyorduk ki asparagas mı yoksa gerçek mi olduğunu bilmediğimiz bir haberle kapanacağını öğrendik.Bari son kez alışveriş yapalım da öyle kapansın diyip iş yerindeki dişi kişiliklerle birleşip parfüm almaya karar verdik

Dedim ya ben beceremem bu iş diye. Dedim arkadaş sen evdeki parfümleri torla topla getir de bari ona göre koku alayım. O da sağolsun neredeyse 1 valiz dolusu parfümü almış gelmiş. Onu kokla bunu kokla derken 10 dk.nın sonunda burnum koku alamaz hale geldi. Benim de zaten kafam yeterince karıştığı için hiç birini beğenemedim. hep öyle olur zaten, ne kadar çok ürün varsa beğenmek de o kadar zor olur. Sonunda hiç koklamadığım bir ürünü almaya karar verdim. Bendeki de deli cesareti işte. Dünya para ver ama ne olduğunu bilme...

Nasılsa Burberry alıyorum ne kadar kötü kokabilir ki dedim ve London kokusunu sepete attım. Bugün itibariyle de elime ulaştı. İlk sıktığımda 'bu ne ya resmen kolonya kokuyor ' diye cemkirirken 5 dk sonra 'hımm fena değil sanırsam' demeye başladım. Yarım saat sonra da başka parfüm almış ofis dişileri 'tüh yaa bizde bundan alsaydık ' demeye başladı :) Şimdide sürekli parfümü sıktığım bileğimi kokluyorum. Koku nasıl tarif edilir bilmem ama hafif ve karizmatik bir koku. (bende parfümü amma övdüm hee , sanki burberry babamın oğlu :) ) Neyse efendim yani güzel koku arıyorsanız bence deneyin derim yani işte o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...