Pages

19 Nisan 2011 Salı

doğumgünüsü

Hazirana az kaldı. Bizim hanımın 1. yaş gününü kutlayacağız nerdeyse. Zaman nasıl geçti klişesini yapmak istiyorum çünkü gerçekten de zaman nasıl geçti anlamadım. İlk doğduğunda günleri sayardım. 2 aylık bebekler bana kocaman gelirdi . Bizimki ne zaman böyle olacak derdim ki bir baktım nerdeyse yaşı gelmiş.

İlk düşüncem doğumgünü yapmama üzerineydi. Zaten küçük parti yapsam da anlamayacak diyordum. Ama sonra birisinin lafıyla harıl harıl hazırlıklara başladım. Şimdi anlamasa bile ileride güzel bir anı olur dediler kanıma girdiler :))

Photoshopta habire süs yapıyorum. İşi gücü serdim grafik tasarımcısı olacağım neredeyse. Bakalım sonuç ne olacak bende merakla beklemekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...