Pages

16 Nisan 2011 Cumartesi

Cumartesi işe gelmek ..

Cumartesi çalışmaktan nefret ediyorum . Hatta cumartesi çalışmayan insanlardan daha çok nefret ediyorum. Sakın yanıma gelip cumartesi için yapılan planlardan bahsetmeyin.Sonrasında siz mezara ben hapishaneye düşebilirim ...

Zaten sağolsun patroncağazım saat 15,00'te biten mesaimi 3 haftadır 18,00-19,00 gibi bitiriyor. Bakalım bugün kaçta çıkmayı başarabileceğim. Bu postu da mesai saatleri içerisinde giriyorum. Ohh olsun işte. Sen bizi haftasonu zorla mesaiye bıraktırırsan bende mesai saatlerini böyle harcarım işte.

Strawberry' de kapanacakmış diye duydum zaten, moralman çöktüm iyice. Hatta kapanmadan bir adet parfüm alıp maddi açıdan da çöktüm. Bu kadar çöküntü içerisinde çalışmak olmaz. Hoş eve gitsem ne olacak ki. Dağ gibi çamaşır ve bulaşık beni bekliyor.  1 adet yavru ve koca da aç aç yüzüme bakacak. Bu sefer de işe gidip kurtulur muyum diye düşüneceğim. Arılar bile çalışan annelerden daha az çalışıyor yeminle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...