Pages

12 Aralık 2011 Pazartesi

Bu aralar bizimki yazar-çizer modunda.Çok anlıyormuş gibi bir elinde kalem bir elinde kağıt umurumda mı dünya diye geziyor. Bir de meşhur kitabımız var adı " dede". Bu ismi de içindeki dede figüründen esinlenerek kendi koydu.Kızım diye demiyorum çok yaratıcıdır :) Tabi yazı yazması  çekmece boşaltıp, iç çamaşırlarımızı salonun ortasına getirmesinden daha faydalı bir davranış orasını inkar etmemek lazım. Ama bugün yazı yazmanın da ne kadar facia bir durum olduğunu görmüş bulundum.

İşyerinden kullanılmayan bir proje getirmiştim.Kocaman kağıt Asya karalasın dursun diye. Bugün işten dönünce sevinsin garibim dedim. Evet sevinme kısmında sorun yaşamadık gayet mutlu mesut eskizlerine

arka fonda meşhur kitabımız "dede" :)
başlayıverdi. Çocuğun yaratıcılığına gem vurmayayım çizsin güzel evladım diye kendi haline bıraktım. Ama zaman geçti tabi. Uyku saati yaratıcılık dinlemez. Zaten gündüz de uyumamış doğru dürüst. Hadi yatalım dedikçe sanki poposuna kızgın ütü basıyorum. Sergilediği figürlerle " yok böyle dans " yarışmasına katılsak herhalde birinci olurduk.

Tabi dün dolunay vardı. 2 yaş krizine de ufak ufak girdik derken ağlama desibeli epey arttı. Yağlı güreş yaparak azıcık da kafama gözüme darbe alarak odasına götürdüm ama yatakta da mutlu sona ulaşamadık. Yarım saat süren yatak içi ağlama krizinden sonra sanki az önce ağlayan o değilmiş gibi şarkı söylerek uyudu. Ya da o sıra ben kendimde değildim ağlama sesleri bana şarkı sözü gibi geldi :))))

İşin özü 2 yaş sendromu umarım hergün tekrar etmez , yoksa bu ağlamaya dağ olsa dayanmaz 2 günde un ufak olur.

5 yorum:

  1. 2 yaş sendromu bol sabır diliyorum canım o bitince de 3 yaş ben bilirim dönemi başlıyor ki 2 yaşı aratmıyor :)
    Çizerken çok ciddi görünüyor yalnız çok tatlı maşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Ya bunların hepsimi aynı olur, akşam eve giderken kitap dergi götürmeye korkuyorum, yatıramıyoruz veledi

    YanıtlaSil
  3. İkiz Annesi deme ya bir de 3 yaş sendromu mu var :( ben 1 sene çekeceğim diye seviniyordum tüm hayallerim suya düştü :)

    Likablegirl; evet haziran modelleri aynı çıktı. Neredeyse kağıt kalemi saklayacak duruma geldik. gece gündüz yazma aşkıyla yanıp tutuşuyor

    YanıtlaSil
  4. :)) Sen anlatinca gulumsuyorum ama yasadigim icin biliyorum, bazen cidden dayanilmaz oluyor. Yalniz degilsin yani :) Neyse ki surekli olmuyor, arada bir geliyor, genellikle ac ya da uykusuz olunca. Konuyla ilgili gecenlerde bir arastirmaya raslamistim, bilince belki daha rahat karsilarsin diye paylasayim istedim. Nedeninden bahsetmiyor ama bu tantrumlarin bir paterni ve bir ritmi oldugunu soyluyor. Belli bir yerde artiyor, cigliga donusuyor, giderek sakinlesiyor ve hicbir sey olmamis gibi mutlu bir sekilde devam ediyor. Araya girip konusmaya/aciklamaya calisinca da aglama desibeli daha cok artiyor ve daha uzun suruyor. Arastirmanin haberi surada: http://www.npr.org/blogs/health/2011/12/05/143062378/whats-behind-a-temper-tantrum-scientists-deconstruct-the-screams
    Cok kolay gelsin! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Evren bak sen yazınca cidden beynimde şekillendi bu davranış biçimi. Çünkü ağlamaya başladığında ben susturmak için müdahalede bulunursam daha çok krize giriyor. "eehhh yeter be" diyip yanından uzaklaşınca da belli bir süre sonra sakinleşiyor. Hatta bu şarkı söyleme faslı onu odasında yalnız bırakınca gerçekleşti. Sakinleşip şarkıya başladı. Çocuk demek ki yalnız kalmak istiyormuş ,anlamamışım derdini :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...